Informacja.

Hej! Wiem, że pewnie chcieli byście, aby to był nowy rozdział i tak dalej. Niestety to nie on. Siedzę po raz pierwszy przy komputerze na bloggerze od praktycznie.. odkąd założyłam tego bloga. No, więc.. ten nagłówek mi nie pasował ( nie obraź się Lydia ) i postanowiłam go zmienić. Nagłówek jest już zrobiony i czeka na dodanie, ale! No właśnie, zawsze musi być to " ale ".. Więc, dodawałam i tak dalej, ale muszę pobawić się jeszcze w CSS, bo mi coś nie pasuje.. No i jak wejdziecie zauważycie, że na blogu nagłówek przewija się jak schodzicie w dół, tak wiem, zjebałam to, ale jutro wszystko na prawię, siądę wcześniej i wszystko na prawię, ale teraz już muszę iść, kąpać się i odrobić w końcu lekcje, choć nie było mnie dzisiaj w szkole, ale csiiii.. XD więc, do jutra będzie taki zjebany blog XD A co do rozdziału to jeszcze 2 komentarze pod 12 i będzie 13 XD Do napisania!!! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz